اهمیت هوای تمیز و عاری از آلاینده ها در محیط های کاری صنعتی به خوبی شناخته شده است. صنایع پیشرفته با پیچیدگی های بهره برداری خود و فرآیندهایی که از عناصر و ترکیبات شیمیایی روزافزونی استفاده می کنند و عمدتا بسیار سمی هستند، در حال گسترش هستند. استفاده از چنین موادی ممکن است موجب تولید ذرات، گازها، بخارات، مه و غبار در محیط کار، و با غلظت هایی بالاتر از سطوح ایمن گردند. تنش های حرارتی می تواند محیط هایی نا امن و ناراحت را باعث شود. تهویه صنعتی با طراحی موثر راه حل این مشکلات می باشد. تهویه صنعتی می تواند بو، رطوبت، و سایر شرایط محیط نا مطلوب را نیز کنترل کند. از آلایندهتهویه صنعتی یک سیستم یکپارچه مهندسی می باشد که برای کاهش میزان تماس کارکان با آلاینده های هوایی مانند ذرات گرد و غبار، میست، فیوم، بخار و گاز) در محیط کار بوسیله ی بدام انداختن آلاینده در منبع و انتقال آن به تصفیه کننده ها طراحی شده است. کارفرمایان باید با طراحان سیستم تهویه صنعتی، تامین کنندگان، نصب کنندگان و کارکنان همکاری کنند تا سیستم تهویه صنعتی به خوبی طراحی و پیاده سازی شود. ها در محیط های کاری صنعتی به خوبی شناخته شده است. صنایع پیشرفته با پیچیدگی های بهره برداری خود و
امروزه با گسترش روز افزون تکنولوژی و پیشرفت صنایع و دستگاه ها آلودگی های ناشی از کار هم روز به روز در حال افزایش است.وجود آلودگی های محیط کار بطور مستقیم بر روی سلامتی ، ایمنی و کیفیت زندگی صدها هزار از کارکنان صنایع کشور تاثیر گذار است . یکی از روش های مهندسی حذف و کنترل آلودگی های محیط کار، وجود سیستم های تهویه استاندارد و با کیفیت می باشد. گروه سپاکوسبز پارس پدیده با توجه به کمبود نیروی متخصص در طراحی سیستم های تهویه صنعتی بر آن شد تا با استفاده از نیروی متخصص و کارآمد و استفاده از برترین استاندارد های جهان بتواند نیاز کشور را در این زمینه مرتفع سازد و سلامت کارکنان، به عنوان با ارزش ترین منابع سازمان ها را حفظ کند.
توجود آلودگی های صنعتی در محیط کار نه تنها بر روی سلامت افراد و کارکنان سازمان تاثیر می گذارد بلکه در درازا بر روی کیفیت محصولات سازمان نیز تاثیر سوئی خواهد گذاشت. از آنجا که بیشتر آلودگی ها هوای محیط کار قابلیت رسیدن به انتهای دستگاه تنفسی را دارا می باشند، سبب بروز انواع بیماری های تنفسی می شوند. بنابراین موثر ترین روش حذف آلاینده ها، جمع آوری آن ها در محل تولید و انتشار آن می باشد.هویه صنعتی یک سیستم یکپارچه مهندسی می باشد که برای کاهش میزان تماس کارکان با آلاینده های هوایی مانند ذرات گرد و غبار، میست، فیوم، بخار و گاز) در محیط کار بوسیله ی بدام انداختن آلاینده در منبع و انتقال آن به تصفیه کننده ها طراحی شده است. کارفرمایان باید با طراحان سیستم تهسیستم های تهویه صنعتی شامل قطعات و لوازم بسیار متنوعی هستند که به تخصص و تجربه ی زیادی برای طراحی و ساخت نیاز دارند این قطعات شامل هودها، داکت ها، فن، تصفیه کننده ها و استک یا داکت خروجی می باشد که هر کدام تاثیر مستقیمی را بر کارایی و خروجی سیستم تهویه دارند که بر اساس نیاز کارفرما و استاندارد های موجود در این زمینه این وسایل باید انتخاب و طراحی شوند. همچنین انتخاب آلیاژ های مناسب برای ساخت این وسایل تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر سیستم تهویه شما خواهد داشت.یکی دیگر از عوامل موثر در حذف آلودگی، شناخت دقیق این آلودگی ها و نحوه فیلتر نمودن آنها از هوای محیط کار می باشد که نیاز به تخصصی بالا دارد. به همین دلیل گروه سپاکوسبز پارس پدیده بطور کاملا انحصاری دست به طراحی انواع سیستم های تهویه صنعتی برای کنترل کامل آلودگی های هواگذر صنعتی شده است.این حضور انحصاری و مستقل در طراحی سبب افزایش سرعت و کنترل کیفیت در تمام مراحل ساخت و نصب سیستم تهویه صنعتی می باشد.پیاده سازی پروژه های تهویه صنعتی از صفر تا صد توسط گروه سپاکوسبز پارس پدیده صورت می گیرد و نیاز کارفرما را برای قرارداد با هر سازمان و پیمانکار دیگری بی نیاز می کند. به همین دلیل اجرای پروژه ها توسط این کاگروه با کمترین هزینه و در کمترین زمان ممکن به سرانجام می رسد و بهترین نتیجه را در بر خواهد داشت .

تازه ترین پروژه ها